TRÖTTHET

Ojoj. Vilken helg! I fredags bar det iväg mot London med Simons familj. Vi startade tidigt ifrån Köpenhamn så vi kunde nyttja hela fredagen på plats. Väl framme så gjorde vi inte så mycket mer än att hämta upp nycklarna till lägenheten, handla frukost och besöka en park som jag inte kommer ihåg vad den hette. Men den var trevlig att strosa runt i. Vi var dödströtta så på eftermiddagen så gick vi tillbaka till lägenheten för att vila upp oss inför kvällen.

Fredagens kvällsmat intog på något hamburgarställe i området vi bodde i (Old street). Det var gott och jag blev dödsmätt och trött. Fick också en svingod raspberry virgin mojito.

Natten gick sådär. Jag sov väldigt dåligt. Sängen hade bara ett tunt tygstycke över fjädrarna. Så varje gång man låg på sidan åkte fjädrarna in mellan revbenen, ryggraden och alla andra ben som finns i kroppen.


Lördagen då? Lördagen började med en frukost och sen tog vi oss vidare mot primark. Jag hittade en fin tröja men kände att jag måste nog prova den först. Och det var ju tur, för den var inte alls snygg på min kropp. De andra i sällskapet hittade hur mycket som helst.

Sen tog vi lunch på ett ställe Camilla Läckberg rekommenderade. Jag blev mätt men de andra tyckte att det var lite för lite mat. Antar att det är min graviditet som gör att jag blir mätt snabbt.

På lördagskvällen så käkade vi åter igen på ett ställe som låg i närheten av lägenheten, denna kvällen blev det ramen från ett ställe som heter bone daddies. Det var gott men lite starkt och alldeles för mycket mat (igen) de andra åt dock upp. Så vet inte om det bara var jag som var dödsmätt sen lunchen eller om det var mycket mat. Gott var det iallafall.

Allmänt, Semester | |
Upp