VECKA 25!

 
 
Nu är vi i vecka 25 (24+0) och 60,4% av graviditeten har gått. Det är 111 dagar kvar till BF.
 
Kan man längta mer? På onsdag åker jag och min vän Therese upp till Gekås för att shoppa lite. Jag har en lista på saker jag ska kolla pris på och eventuellt köpa.
 
För varje dag som går så känns det mer verkligt och jag ser fram emot januari och bebisens ankomst.
Nästa helg så ska vi eventuellt köpa vagn och babyskydd. Spännande!
 
En till sak som jag kom och tänka på som är typiskt denna veckan (och förra) är att jag är så himla torr i munnen och törstig hela tiden. Samt att mina händer har blivit snustorra och jag måste smörja dem flera ggr om dagen för att huden inte ska spricka. Det är knappast höstluften då jag fortfarande är supervarm av mig. Märkligt.
 
 
Allmänt, Gravid, Sigge | BF 2017, Gravid, Januaribarn, Ragdoll, gravidblogg, vecka 25 | |
Upp