SORRY

Alltså förlåt för dålig uppdatering. Men jag har haft en händelserik helg i Varberg hos mina föräldrar.

Körde upp i lördags morse. Kom ifrån senare än vad jag hade bestämt. Så det blev lite stressigt. När jag väl var framme körde vi till babyhuset och shoppade lite babysaker. Hittade massa fint (ska ta bild imorgon). Efter det gick vi in till stan och shoppade lite kläder till både våran bebis och syrrans bebis.

På kvällen hade mamma och pappa bokat bord på stadshotellet. Maten var supergod och vår kypare var fantastisk. Fick världens godaste hallondrink (syrlig som attan var mitt krav och drinken var helt underbar)

Idag var jag på kalas hos min bror. Deras lilla Alma har fyllt tre år och det bjöds på tårta och kaffe. Alma blev jääätteglad för alla paket. Fick även lite kläder med mig hem från när André var liten. Supertack!

Så nu är jag hemma. Dödstrött och utslagen i soffan. Alla saker ligger kvar i bilen och Simon är på jobbet. De får vänta i bilen tills Simon kommer hem. Inatt sov jag två-tre timmar bara. Min kropp var helt mörbultad och jag hade ont överallt. Kunde inte ens ligga kvar i sängen utan gick ner och la mig i vardagsrummet för jag tänkte att soffan var mjukare än sängen jag sov i. (Inte för att det var så. Men jag var desperat)

Så jag längtar efter att sova i min egna säng inatt. Hade gärna lagt mig nu, men vill så gärna träffa Simon ikväll! (Han slutar 23)

Igår innan jag körde ner till Varberg så tog Simon magbilder. Men jag orkar verkligen inte lägga in dem idag utan det får vänta tills imorgon.

Allmänt | |
Upp