FREDAG

 
Då var det redan fredag igen! Idag jobbar jag 07:30-16:00 och har varit vaken sen fyra. Snart ska jag gå ett varv med Twegget innan jag kör till jobbet.
 
Förra veckan slutade med feber och jag var hemma både måndag och tisdag från jobbet. Annars har det inte hänt så mycket mer. Jag har märkt att mina magmuskler inte är lika starka som de var tidigare och min rygg gör ont titt som tätt. Jag har fortfarande ont på höger sida vid revbenen och häromdagen så vaknade jag av att jag hade så ont att jag trodde ett revben var trasigt. Det skulle inte förvåna mig då det sparkas och buffas så otroligt mycket. Det är ingen vila i magen och jag har svårt att sova på grund av detta.
 
Imorgon åker jag till Varberg för att besöka mina föräldrar samt gå på min brorsdotters 3års kalas. Mina föräldrar har bokat bord på stadshotellet på lördag kväll och det ska bli mysigt att komma hem, även om det bara är för en natt.
 
Innan jag kör imorgon ska jag be Simon fixa en magbild också. Vem vet, det kanske dyker upp ett till inlägg redan ikväll!
 
Nu är det dags för promenad iallafall!
 
 
Allmänt | |
Upp