SYRRAN PÅ BESÖK

 
Nu har snart en hel vecka gått. Syrran och barnen kom hit i onsdags och jag är glad att dem kom. Trodde först att de inte skulle komma då syrran är i vecka 36. Vi har haft en mysig vecka, ätit gott, kollat film, tagit det lugnt, pratat med försäkringskassan och försökt att förstå allt som har med dem att göra.
 
Igår när jag var på jobbet var de och hälsade på Edvins gudfar i Helsingborg och sen kom de tillbaka lagom tills jag slutat jobba. Perfekt!
 
 
Nu har de precis åkt och jag hade behövt dammsuga, men det får vänta till imorgon. Är lite sugen på ett bad nämligen. Simon är iväg och handlar något att ha på sig till ikväll. Han ska på halloweenfest och är verkligen ute i sista minuten. På tal om halloween så hade vi vårt första bus eller godis här igårkväll. Förra året köpte jag massa godis och fixade och piffade i tron om att det skulle knacka på massa barn - men ingen kom. Och igår så knackade det på dörren, en pappa och hans dotter stod där och frågade efter bus eller godis och som TUR var hade jag godis i skåpet (Simons konstiga godis)! Räddad i sista sekunden!
 
När Simon kommer hem sen så tänkte vi ta magbilder, sen åker jag till jobbet!
 
Allmänt | |
Upp