NYTT TILL BARNRUMMET

 
Bilder ifrån Ellos.se. Tapet: Harmony dimgrön. Matta: Joanna i färg petrol 
 
Nu har jag precis klickat hem tre rullar med tapet och en matta till barnrummet. Dock har jag aldrig turen på min sida när det gäller shopping, hade fått en rabattkod från Ellos på 500kr, först fungerade koden, sen när jag gick vidare så sa den att den inte fanns. Dock går den inte ut förrens den 12 december. Så frustrerande. Jag orkar inte ens lägga energi på att maila dem och klaga. Hittade en annan rabattkod på 30% på dyraste varan så använde den istället. Men ändå, det blir ändå mindre än om den på 500 hade fungerat. Suck.
 
Nu är det beställt iallafall och varorna kommer väl om någon vecka. Jag har bokat in pappa i slutet på november som får tapetsera. Och tills dess ska också listerna målas och de övriga väggarna. 
 
Igår var det lugnare på jobbet men jag var helt slut på kvällen ändå. Fick tillbaka mina svimmningar igår också. Två gånger under kvällen, vill verkligen inte börja må så igen. Usch. Jag fick lägga mig och flera noterade att jag var likblek och grön. Det är så sjukt obehagligt när det händer, som tur var hann jag lägga mig innan det blev svart.
 
När jag kom hem så var fortfarande inte Simon hemma, så jag la mig och kollade lite på tv. Somnade som en stock. Det är läskigt hur snabbt man somnar nu mera. Sen vaknar man två timmar senare och sover dåligt resten av natten och kan inte somna om. Men de första två sovtimmarna är helt underbara!
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Freja Lindsjö:

Så snyggt!

Upp